Genomgång av året!

JANUARI:
Pratade om hur det skulle vara att ha en tvilling
Firade nyår med bästa vännen!
Fick ett jätte *eerhm* fint födelsdagskort av bästa vännen!
Köpte ett nytt skal till min iPhone som jag fick i födelsdagspresent!
egobild från januari
Beställde ett stort paket med kläder från H&M
en vanlig dag!
Renoverade om hallen i källaren!
Shoppade massor, inget ovanligt haha..
Var ute och fotograferade en kall vinterdag!
Bilden säger allt! ÄLSKAR doften :)


FEBRUARI:
Kollade på en jätte bra film!
blev lite bortskämd hihi:)
En av plaggen jag handlade då pappa betalde..
Den sög, köp inte!
Ramlade och skrapade upp båda knäna! :(
Hade min första praktik inom vård på ett ålderdomshem!
Köpte nya skor som jag älskar, lite jobbiga att gå i dock!
Var hundvakt åt Nero!
Blev sminkad på make up store!
Såhär såg jag ut en dag!
Bakade super goda brownies!


MARS:
en vanlig dag :)
Köpte converse!
Hittade ett nytt favoritnagellack
Visade en av mina sämre sidor
Såg på uppföljaren av mean girls, helt okej!
Midjan var betydligt mindre för några månader sen!
Fick en walk in closet!
En kall vinterdag på promenad med kusinen och hennes fina hund! <3
Fick en parfym av mina föräldrar!
Växlade pengar till min första resa utomlands ensam med bara kusinen!
Radade upp mina favorit parfymer!
JÄTTE BRA FILM!
Köpte sandaler som jag aldrig använt! Men det får bli i sommar!


APRIL:
Skämtade lite grann!
city gross öppnade här och självklart var jag och Hanna där!
Köpte en bikini som jag älskade!
Josefine var här och vi var ute och fotograferade!
Köpte ett jätte bra hår serum!
Packade väskan och drog till Turkiet!
Sade adjö utifall flygresan skulle sluta illa haha, flyg rädda lilla jag!
Jag kom hem igen! :)
Hanna min räddare tog hand om en ledsen tjej på Valborg, älskar dig gumman!


MAJ:
Vi köpte hundvalp! Har nog aldrig varit så lycklig som då!
Visade lite bilder från Turkiet
Hade utvecklingssamtal, gick bra som vanligt!
Visade min one piece jag köpte :)
Blev många besök hos uppfödarna i väntan på att få hem Nico!
Pluggade inför ett stort prov på hjärtat!
Shoppade lite grann!
Min fina vän Hanna blev 17år!
Jag fick äntligen hem min hund, det var nog den lyckligaste dagen i mitt liv! <3
Firade morsdag hos mormor och tog ett gulligt kort på Nico!


JUNI:
Började övningsköra manuell bil!
Shoppade ett jätte skönt linne!
Min läpp svullnade upp på Jennies Student!
En jätte fin bild jag tog på min fina duktiga kusin som tog studenten!
Mitt älskade lilla allt blev sjuk, har nog aldrig varit så orolig som då! :'(
Shoppade inför min andra resa till Turkiet!


JULI:
En vanlig dag..
Slingade håret!
Visade upp en bild från Turkiet som jag blibit avmålad på.
Ännu en bild när jag låg och solade!
Vårat badrum blev färdigrenoverat!
pratade om min mens haha..
Färgade håret till blond efter en misslyckad färgning hemma!
Skaffade instagram!


AUGUSTI:
Blev väldigt blond!
Fick en allergisk reaktion :(
Åkte på en weekend till Götet med familjen!
Upptäckte att det var 2veckor kvar till skolstart!
En nageldesign jag gjorde!
Var på valp återträff!
Visade hur min hund älskar att mysa!
Min lillebror blev 15!
Upptäckte att 2veckor gått fort och helt plötsligt var det skoldags!
Åt frukost för en gångs skull!


SEPTEMBER:
Var hundvakt åt 2busiga valpar, eller åt Bella, nico är ju min :)
Blandade iordning en liten värmande drink!
Gjorde en jämförelse på hur jag förändrats genom åren!
Unnade mig god glas!
Provade hur jag skulle se ut som nörd, eller mer nörd än vad jag redan är iaf :)
var jätte nervös inför min praktik som visade sig vara världens goaste ställe!


OKTOBER:
Saknade min vovve när jag bodde hos mormor och han var hemma ibland!
Var ute och plockade svamp!
Årets skolfoto kom och inte blev det bra i år heller
Sista dagen på praktiken, fick följa med på länsdans vilket var en rolig erfarenhet! Saknar min praktikplats jätte mycket!
Min fina vän och jag hade tjejkväll och drack lite cider!
Var på ullared i år med!


NOVEMBER:
Åkte till Stockholm med Hanna!
Gjorde mina naglar efter ett långt uppehåll!
Bild från dagen i Stokholm, älskar dig fina vän!
Klippte av mig håret, för mig en stor förändring!
Min äslkade hund fick akut gastrit :(
Hade tråkigt en dag tydligen!
Hade en stor plugg hög!
Gjorde en ansiktsmask!
Gosade en morgon med hunden innan skolan, så svårt att lämna honom varje dag!
Var på klassfest! :)
Pluggade inför ett stort psykologi prov!


DECEMBER:
Fick träffa mitt kusin barn som var underbart söt!
Nico fick känna på snön för första gången!
Hade en av dem västa dagarna jag någonsin varit med om.
Min vän gjorde mig jätte glad en dag! <3
Lagade lax för första gången i mitt liv!
Hämtade ut paket!
Julafton kom och jag fick fina julklappar!
Många nätter går åt till att tänka på en viss person! Han vet dock inget om det haha :)


Jaa, det här var mitt 2011! Ett helt okej år men jag tycker det känns som att 2012 bara kan bli bättre blir ju liksom 18år om mindre än en vecka! hihi :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0