Behövde en bloggfri dag.

Ja jag kände bara igår att jag behövde en dag utan att tänka jag måste uppdatera eller fan nu har det gått för lång tid sen jag skrev sist osv. Så det var skönt, var helt slut igår när jag slutade så jag somna direkt på soffan i typ 20minuter sover jag mer så kan jag inte sova på natten. Sen var det bara fredagsmys med familjen :) Men idag är jag tillbaka och positiv även om vädret inte är så kul så känner jag mig ändå pigg och utvilad. Vaknade inte förns 12 och jag somnade före 12 inatt så jag har sovit i 12timmar, så sjukt skönt, har inte gjort det på väldigt väldigt länge! Funderar på att bara ha en mysdag i mina mjukiskläder framför en film, känns väldigt lockande!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0