Hinner uppdatera :)

Ja, när jag kom hem idag så satte jag mig direkt och började med matten. Så jag har suttit med matten sen kvart över tre tills nu. Det känns som att lite sitter men inte allt. Men jag hoppas att det jag kan räcker till ett G. Har ju klarat mig hittills på dem 3proven vi haft och det har vart med nöd och näppe på 2 av dem och det känns som att den här gången åker jag dit, men jag hoppas verkligen jag klarar det här. Orkar inte hålla på med om prov och grejer. Sen har jag läst igenom engelskan en gång så det borde väl gå bra, brukar ju inte plugga på det, läser bara igenom vad vi håller på med:) Nej nu ska jag duscha och sen sova, har lite sovmorgon imorgon, blir 9bussen så kan gå upp halv 8 ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0