Sämst uppdatering

Men jag har bara inte haft tid, helt enkelt, har vart så inne i praktiken, typ praktisera, hem duscha äta och sova. Varje dag är man helt slut i huvudet och kroppen för man är inte van vid sånt här och då har man varken tid eller ork till att blogga, jag behöver sportlov nuu, inte om en vecka!! Men jag får väl kämpa vidare antar jag. Det finns inte så mycket annat att göra, alla andra orkar ju, då orkar väl jag med :)
Men jag har haft en toppenpraktik, 4 fantastiska veckor på ett bra ställe med jätte snäll personal och snälla vårdtagare. Så jag är så nöjd som jag kan vara, fick bara bra på det här häftet som man har massa krav i som man ska klara för att bli godkänd och jag är godkänd! Så bjöd dem på tårta som tack för att jag fick komma och jag kommer sakna dem, men det kommer mer praktik!
Vet ni vad jag ska göra nu???? Något jag inte har fått göra på 4veckor!! MÅLA NAGLARNA och försöka spara ut dem igen :D Gud så jag har längtat! hehe, men det är ofräscht med korta naglar tycker jag, händerna ser så äckliga ut då och sen lite färg är alltid snyggt, så nu ska jag använda mitt nya nagellack som jag inte hann använda före praktiken, visar er det senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0