Sportlovsvecka :)

Den här veckan har jag ju sportlov och jag ska försöka göra något av den här sportlovsveckan, inte bara sitta inne och vila även om det också är skönt. Idag ska jag göra något jag varit sugen på att göra någon vecka nu, baka brownies! Sen ska jag kolla på något avsnitt av familjen annorlunda eftersom jag missat det i typ 5 veckor nu. Kanske ta en promenad, om vädret kunde bli lite bättre.
Imorgon ska jag in till stan och plugga med Madde, det tar någon timme, sen ska jag sova hos mormor igen för jag ska fortsätta hjälpa henne med uppackningen i nya lägenheten i stan.
På onsdag ska jag träffa Sofia som jag inte träffat på länge nu så det ska bli jätte kul! vi ska väl kika lite i affärer på stan och ta någon fika ;)
Sen vill jag träffa Hanna och Jennie någon dag i veckan också, Jennie och jag skulle hitta på något om hon blir lite bättre när hon kommer hem, stackarn är sjuk just nu. Och Hanna har jag inte hunnit snacka med än men ska väl ringa henne ikväll och snacka lite :)
Om det är fint väder någon dag ska jag nog fota lite också tror jag :) Men nu ska jag till affären!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0