Årsresumé 2010

JANUARI:
Startade bloggen den 15januari, bloggade tidigare på ett annat ställe i nått år.
Var mörkhårig fortfarande, hade precis börjat slinga det steg för steg för att få tillbaka min egna hårfärg som jag idag har.
Shoppade mycket, inte så konstigt hade ju fått julklappspengar!
FEBRUARI:
Jag shoppade ännu mer!
Pluggade en del också, gällde ju slutbetygen!
Var i stallet med grannen!
Fotade lite också, --> 
MARS:
Skottade mycket snö förra vintern.
Shoppade ännu mer, herregud!
Tittade på andra avenyn, som jag saknar nå enormt!
Fotade Nero, mina kusiners hund.
Var på spahotel i dalarna som vi brukar!
Visade upp flera enkla outfits :)
OCH, vi dissekerade koögon!! --> 
APRIL:
MYCKET PLUGG!
Hittade klänningar till både supén och skolavslutningen.
Fotade nero och Jennie!
Färgade Hannas hår :)
Fick veta att jag var preliminärt intagen på mitt förstahandsval till gymnasiet!!! Blev ju inte den linjen tillslut men det var en skön känsla ;)
Firade majbrasan med Hanna! --> 
MAJ:
Klippte gräsmattan
Var och blev fotad med mamma på the studio :)
Fotade blommor.
Var i stallet.
Beställde hem kläder.
Visade upp vårat hus.
Höll på med naglar ^^
JUNI:
Slutade 9:an och gick ut med 6MVG:n mitt mål var 5st!
Packade och drog till Spanien med mormor!
Visade upp all shopping från Spanien!
Blev lite brun --> 
Övnings körde också för första gången i mitt liv!
JULI:
Sommar jobbade med pappa!
Var på power meet med Hanna!
Stack till Rhodos med familjen :)
Såg filmen the last song, looove it!
AUGUSTI:
Shoppade en del igen, eller ganska mycket..
Beställde min 88 ögonskuggspalett.
Köpte blondinbellas bok, jätte bra är den!
Bakade lite.
Åkte till Stockholm med Josse, vi gick till Grönan och vi åkte frittfall! 
Började GYMNASIET! :D
SEPTEMBER:
Bytte linje till omvårdnad istället och nu trivs jag!
Fick en Ipod!
Annars en ganska händelselös månad.
OKTOBER:
Plockade svamp med mamma.
Såg EMD live. --> 
Startade kategorin naglar!
NOVEMBER:
Plugget flöt på började bli lite jobbigt
Var på Ullared för första gången, en upplevelse kan jag säga!
Hade besöksrekord på bloggen!
Hanna och jag kom till skolan i exakt samma kläder, pinsamt!
DECEMBER:
Möblerade om mitt rum :)
Åkte med familjen till Stockholm! --> 
Hade massage kväll med Hanna och Amanda!
Provade på mittbena.
Fick jullov.
Gick på bio med Hanna, dem bjöd med mig på änglagård, jätte bra film!
Firade nyår med Hanna och vi hade jätte kul :)
Det var mitt 2010, ett av dem bästa åren på länge! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0