Dax för snacks!

Ska gå och fixa dip nu och skära upp lite gurka till det sen blir det typ let's dance, fast det står bara på i bakgrunden haha, sitter mer och glor på datan, men kul att titta på vissa iaf, garvar lika mycket varje gång Bagge ska dansa, ser så grymt roligt ut haha, sämst humor..
Har ju inte berättat om dagen så ska göra det kort nu:) Hade först engelska prov, kunde allt så jag antar att det gick bra. Sen var det matte, hm.. Snackade nog mest bort lektionen, men imorgon ska jag ju träffa Therese så ska hon hjälpa mig:) Sen var det Social omsorg, asså vi har verkligen världens bästa lärare! Jag bara Älskar Lena! Vi kollade iaf på film om ett gammalt par där gubben har alzheimers(stavning?) och den var så fin men det blev gråtkalas i klassrummet, hälften av klassen satt och tjura(jag en av dem såklart) Men det var så hemskt :( Men filmen var iaf så otroligt fin, bara sorglig!
Sen gick Hanna och jag på stan och vi garvar arslet av oss så nu är jag helt slut haha. Men de värsta idag var nog Hannas dans inne i provrummet på vila, så himla sjukt kul, jag fick knappt luft så mycket som jag garvade haha, jag är så glad för att Hanna är min bästa vän och ingen annans för då hade jag nog vart avundsjuk haha<3 Nä nu ska jag göra dipp!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0