Håller på och fotar!

Det är lite krångligt i början men det tar sig allt eftersom, men jag tror jag är alldeles för osäker på mig själv ibland. Jag tänker alltid innan jag lägger ut en bild, dom som läser kanske tycker jag är skit dålig? Kan jag verkligen lägga ut dem här? Tror jag måste sluta med det, det är ju trots allt min blogg och om ni läser den så måste ni ju gilla mig och mitt sätt antar jag? :)
Kanske kommer bilder sen, har satt upp en liten mini-studio för att öva på ljussättning, färgbakgrund osv.. Ska iaf fortsätta med det nu!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pentti

Skit i vad andra tycker och gör din egen grej!

2011-01-04 @ 16:58:40
Postat av: Nathalie

Ja vet men det är inte alltid så enkelt :/

2011-01-04 @ 19:30:05
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0