Måndag!

Om en vecka så sitter jag i skolan just nu, usch. Haha, men jag känner mig ändå utvilad, bara det att jag vet att vi börjar med prov nästan direkt och jag kan inget av det man ska kunna, opsi.. Men får plugga på lovet nu. En dag den här veckan måste vara en plugg dag även om jag inte vill det, på onsdag fyller jag ju år, på torsdag firas jag plus att jag är hundvakt åt Puma. Hm, får väl bli imorgon typ..
Idag ska jag iaf åka in till stan med mina kusiner, eller jag vet inte om vi skulle till Västerås eller Eskilstuna? Vi får väl se, jag har 5900kr kvar av mina 7000kr jag fick i julklapp och det är bra för att vara mig hihi. Sen har an ju fått studiebidraget nu också så jag har alltså 6900kr. Jag ska ta ut mina tusen kronor från kontot tror jag och lägga dem i spara högen för det försöker jag lära mig just nu, att spara alltså :) Tycker faktiskt att det går bra än så länge iaf! Men får iaf inte handla för mer än studiebidraget idag, vill inte ens handla upp det haha. Men vi får se hur det går med det!
PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

hihi nanna,du har ju klarat sparandet en heeel vecka.

kram lilla älskling.

2011-01-03 @ 13:03:01
Postat av: Nathalie

Ja haha och det är väl duktigt för att vara mig? hihi :) kram

2011-01-03 @ 20:48:47
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0