Sämst uppdatering på sistone.

Ja jag vet inte riktigt hur det kan ha blivit så det är bara det att jag har gjort något i princip hela tiden så har glömt bort att blogga när jag väl haft lite tid. Men när jullovet är slut och man börjat komma in i rutiner igen så borde det bli bättre igen. Var iaf hos Hanna några timmar idag, från typ halv 2 till 4 nån gång :) Fick presenter fast jag bett henne att inte köpa haha. Kommer bilder snart i ett separat inlägg på det jag fick :)
Sen har jag kommit på en till sak, det är ju röd dag imorgon så jag lär inte få mitt iphone skal förns på fredag! Så segt, det är bara för att det är jag som ska ha det som tar extra lång tid haha. Alltid så när jag beställer något känns det som. Aja, ska ladda in bilderna från min Iphone nu så kommer det strax efter det så ska jag se nån film och sen sova. Ska firas imorgon och vara hundvakt åt Puma :) Så då kommer inte heller uppdateringen vara den bästa men ni får vänta tills på måndag, då ska det väl börja bli normalt igen :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0