seeeg

Vet inte varför jag är så seg på att blogga nuförtiden? Kanske för att jag känt mig helt slut varje dag sen skolan började. Fast idag har jag varit pigg eftersom det inte var någon jobbig lektion och en lite för lång sovmorgon. Men det känns som att det verkligen behövdes, men nu ska jag börja lägga mig tidigt igen för då mår och presterar jag som bäst. Väntar just nu på att det ska bli mat, mamma håller på och lagar något som luktar gudomligt gott! Hoppas det är det också, fast det brukar det vara :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men om du sover tidigt varje kväll så går dagarna fortare. vi ska vila upp oss i Turkiet!=) Jag längtar, men har en ångest över flygresan, jag vill inte flyga men vill till Turkiet! :O haha! <3

2011-01-19 @ 18:20:01
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0