Söndag :)

Ja, sista lediga dagen nu innan jag börjar jobba i 4 veckor! Det ska bli så himla kul, att få vara med om det man sitter och läser och lär sig om i skolbänken. Jag är så taggad som jag kan bli! Sen känns det bra med handledarna och så, det är ju viktigt men dem verkade jätte snälla:) Så det borde inte bli några problem för allt jag vill är att lära mig så mycket som möjligt under dem här 4veckorna. Så jag längtar lite tills imorgon, jobbar kväll då:)
Iaf jag vaknade 9 idag, kunde inte sova längre. Sen har jag suttit här i soffan och tittat på nyhetsmorgon:) Just nu pratar dem lite om Ängla gård och om respekt när man kritiserar osv. Intressant faktiskt :) Men nu ska jag käka lite frukost!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0