Stillat begäret!

Ja, idag har jag fått stilla mitt shoppingbegär lite, men jag har inte shoppat på skit länge, om man bortser från H&M beställningen (A) Så det var skönt att bara gå runt och prova lite kläder. Jag har köpt smink, ett par jeans, ett par leggings, nagellack, en topp, framkallat foton och så blev det ett happy meal på donken som kvällsmat :) Nu ska jag stoppa in fotona i ramarna så jag kan överaska mamma med dem när hon kommer hem från jobbet, för just nu är jag ensam hemma, pappa och lillebror ska ha en liten far och son kväll och gå och se på hockey. Så skönt att få vara ensam några timmar, har köpt lite dipp och chips som jag ska göra i ordning till let's dance. Så kommer min kväll se ut, ni får bild på vad jag köpt imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0