Tuff dag..

Nu är man äntligen hemma! Vart en jobbig skoldag idag det är säkert dels för att det är första dagen efter lovet men sen är måndagar den jobbigaste dagen i veckan för vi har så långa lektioner. Så ja, nu är jag helt slut och har jätte ont i skallen, hungrig som fan är jag också! Men mamma gör mat just nu, sen ska vi bara käka och sen blir det att åka hem till Kusinerna, Jennie fyller ju år idag, Grattis Gumman! ♥ Sen blir det raka vägen ner i sängen!
Just det, mitt skal har kommit idag!
Snyggare än det helsvarta skalet jag hade iaf  :D Vill ha fler skal men måste hitta något som jag vill ha!
PUSS

Kommentarer
Postat av: enya

hejhej, bloggsvartävlingen är avslutad, se om det var du som vann!

2011-01-12 @ 18:14:09
URL: http://kkerstiinenyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0