Happy!

Ja jag må ha världens bästa frisör jag, fattar inte hur men nu är mitt hår nästan blont, längderna behöver fortfarande mer slingor, behövs nog göras samma sak en gång till men gud nu kan jag iaf gå utanför dörren igen!
Såhär blev mitt hår igår när jag färgade gyllenblont, det blev alltså orange/röd brunt?!
Såhär ser det ut nu! Mycket bättre, man ska gå till frisör men ändå kastade jag i den där jävla färgen hemma, jag om någon borde ha lärt mig från mina misstag, men nu får ni varna mig nästa gång jag får för mig en sån idé igen! Men som sagt det är inte så blont som jag vill så samma sak måste göras minst en gång till men nu får det vila lite först bara. Kommer tydligare bilder senare så ska ni få se!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0