Lördag 24/7 11

Sov ju hos Matina inatt, först gick vi igenom stan snabbt men det är inge kul när man ser massa saker man vill ha men inte kan köpa något :( Men det är tur att sällskapet är trevligt! Vi gick iaf till Kalle på spången och jag tog en fika och hon käka lite. Sen stack vi hem till henne och så blev det filmkväll för hela slanten. Myyysigt! Sen idag så har jag bara varit allmänt seg och ja mycket har inte hänt. Men vi var ute och gick med Nico och hans syster Bella så fick dom busa så jag vet någon som kommer sova gott ikväll haha :) Sen vart han så skitig så blev tvungen att duscha honom också så nu är han ren och fin och luktar gott igen :)
<BR>
Nu blir det filmkväll för min del, vet dock inte vad jag ska se på? :) hm.. Men något ska jag nog komma på :) Har sett flera filmer på sistone som jag ska skriva ut lite vad jag tycker om så det kommer snart! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0