Måndag 25/7 11

Ny vecka nu då och mindre än en månad kvar tills sommarlovet är slut! Men det är ganska skönt ändå, är trött på sommarlovet nu, jag hatar att inte ha några rutiner, man gör ingenting, sover bort halva dagen sitter uppe på nätterna och orkar därför ingenting på dagarna. Men efter en månad i skolan så vill man ju bara ha lov igen. Och alla säger ju att 2:an är tuffaste året men jag försöker att inte tänka så, för jag kanske inte tycker det. Fast jag tyckte det här året var väldigt jobbigt för det var en sån stor omställning och sista två månaderna innan sommarlovet hade jag typ gett upp, ville bara hoppa av. Pluggade inte till proven, slarvade med uppgifter som jag borde lagt mer tid på men jag var helt slut så sommarlovet är väl behövligt men lite för långt bara, skulle hellre ta bort 2 veckor och sprida ut dem någon annanstans under terminen, man behöver ledigheten mer då! Men nu ska jag sluta prata om skola för än är det fortfarande lov! Nu ska jag fixa mina naglar sen får det bli film eftersom Hanna inte kunde träffas :(
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0