Nageldseigner

Ja jag samlar mina senaste nageldesigner i ett inlägg istället för att göra flera inlägg med en bild i taget. Jag älskar ju att hålla på med naglar så självklart har jag tagit kort på mina senaste designer men har helt enkelt bara inte haft tid att lägga upp dem. Men nu kommer dem, vissa är man nöjdare med än andra men man måste ju prova för att veta och det jag inte tycker blev så fint kanske någon annan gillar eftersom vi alla har olika smak. Så ja ni får gärna säga vad ni tycker! :)
detta är dock inte mina naglar utan en kompis men det är jag som har gjort designen, lite gulligt och försiktigt sådär :)
Jätte dålig bild och designen hade börjat försvinna men ni ser ju ändå :)
den här designen hade jag nu när jag åkte till Turkiet!
Dålig bild hehe men den här designen gjorde jag idag, vi har köpt hem lite nya nagelgrejer så var ju tvungen att prova hehe :D Sen har jag gjort någon mer som jag dock inte fick med på kort tyvärr, men jag ska bli bättre på att visa upp dem igen! Om ni vill se fler nageldesigner jag gjort så kan ni ju kolla i min kategori naglar!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0