Torsdag 7/7 11

Ja, jag trodde ju jag var magsjuk men jag vette fan vad jag var, för redan igår mådde jag bättre men en sak säger jag bara, jag ska aldrig mer käka dem här tabletterna, för mamma läste på biverkningarna av dem här tabletterna och jag har fått flera av dem, ökad acne, illamående + buksmärta, huvudvärk. Först fattade jag ingenting varför jag hela tiden kände mig konstig, olika symtom varje dag, men nu förstår jag. Sen står det att man bör inte äta tabletterna i mer än 14dagar men doktorn sa ju att jag skulle äta båda paketen alltså 20 dagar? Jag hoppas bara att jag kan få må någorlunda bra i turkiet och inte behöva söka upp någon hjälp där för i tisdagsnatt var det inte långt ifrån att åka till sjukhuset för smärtorna jag hade i magen, fyfan det var bland dem värsta smärtorna jag känt!
Idag mår jag fortfarande okej, och idag ska jag packa eftersom vi åker ju imorgon :) Men sen hade jag tvättat min nya klänning från H&M --> och ni ser ju att det är vita ränder, dem var typ rosabruna när jag tog ut klänningen nyss :( Så jag kastade in den igen med vanish så får vi se om det blir någon skillnad annars är det bara att kasta, ser ju förjävligt ut. Men det är synd för jag gillade klänningen, den var skön och den ända jag har som jag kan tänka mig att använda. Nu är tvättmaskinen klar ska gå och kolla hur det blev! Sen fixa iordning mig och börja packa!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0