Good news..

Vi har bokat en sista minuten till Turkiet, har ju nyss kommit hem där ifrån men det ska bli härligt att åka tillbaka, det blir 3:e gången i Turkiet för mig, fast nu ska vi inte till Alanya där vi varit förut, utan vi ska till Sarigerme! Den västra delen av Turkiet, ska inte vara lika sönder turistat tydligen, skönt! :) Hotellet är jätte fint och det är all inclusive! Den här resan ska jag inte shoppat utan bara sola, bada, fota OCH njuta! :) Åker med familjen den här gången om någon undrar :) Fast är lite skeptisk till att flyga, var inte så kul när vi flög hem från Turkiet senast, hamnade i jet strömmarna och det skakade som fan och jag fick panik, nej usch! Men det ska gå bra, dör jag så går det fort iaf! Det jobbigaste kommer bli att vara utan min lilla vovve i en vecka, fyfan vilken ångest jag kommer ha när vi måste lämna av honom! :( Funderade ju först på att stanna hemma för Nicos skull och för att slippa flyga, asså ni anar inte hur rädd jag är, när jag går på planet så blir jag yr, torr i munnen, svårt att känna att jag får luft och det känns som att snart svimmar jag, tycker inte om det alls! Men det är värt det när man får ligga på playan i en vecka och leva livet! Här kommer bilder på hotellet :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Born this way

Härligt =)

2011-06-19 @ 21:19:48
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0