Inte haft internet

Jag har varit sjuk hela helgen så det sista jag tänkt på är att blogga, jag har iaf varit i Västerås hela helgen, kom hem igår eftermiddag, har sovit hos mormor 2 nätter för att vänja Nico vid att vara där eftersom hon ska vara hundvakt nu när vi ska utomlands i en vecka. Det gick jätte bra han trivs där och han gillar mormor så det är ju jätte bra! :) Men kommer ändå sakna honom sjukt mycket den veckan, usch det kommer bli jobbigt!
Aja jag ska väl fortsätta vila här i soffan så man blir frisk någon gång, nu har jag varit sjuk sen i torsdags. I torsdags fick jag ont i halsen, fredag morgon kunde jag knappt prata jag hade jätte ont i halsen, hostade och täppt som fan, lördag, halsonda är borta men min hosta ger sig inte, jag hatar att ha astma, känns som att man inte kan andas och ni som inte har det förstår inte hur jobbigt det är att gå runt och kippa efter andan. Söndagen likadan som lördagen och och likaså idag, det ger sig liksom inte :( Men jag är ändå glad att jag blev sjuk nu och inte i Turkiet! :)
Och vet ni vad mer jag har gjort idag? Jag har svalt en tablett för första gången i mitt liv!! Har börjat med mina uppskjutningstabletter idag så jag slipper mens i Turkiet! Och jag svalde den, utan att krossa den eller svälja den med yoghurt, jag svalde den med en klunk vatten bara, och ni vet inte hur jävla rädd jag är för att sätta saker i halsen! :(  Men det gick bra jag kände inte ens den haha :) Tur att dem är små tabletterna! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0