Länge sen nu..

Ja nu var det ett tag sen jag lade upp några låtar som jag typ lyssnar sönder just nu. Jag älskar musik men jag lyssnar ofta sönder låtarna när dem är nya sen kan det gå några månader och så har jag typ "saknat" den. Så lyssnar jag på den igen och vissa låtar släpper jag aldrig hehe :D Men just nu är detta vad som går runt på min spotify lista!
.
Rihanna - California king bed
Beautiful People - Chris brown & Benny Benassi
Chris Brown - Yeah
What are Words - Chris Medina (LOVE THIS SONG!!)
Adele - Rolling in the deep
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

ville bara kika in för att önska dig en fortsatt trevlig dag! ♥

2011-06-05 @ 14:09:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0