shoppat inför Turkiet.

Det här köpte jag på stan idag, lite inför Turkiet! Hittade ju lite på rean faktiskt, kul! Annars brukar det vara så att det som är snyggt enligt mig på rean har jag redan så haha :) Sen har man alltid lika trevligt när man går med bästa vännen, du är bäst gumman och jag hoppas du vet det ♥
Body splash som luktar as gott, så man luktar fräscht där borta i värmen! 19:50kr st på H&M
Bh och trosa på gina, trosa 59kr, bh 39kr på rean!
Bikini 129kr delen
linne 199kr på Gina tricot!
klänning på H&M 75kr på rean!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är också bäst! <3

2011-06-22 @ 18:34:22
Postat av: Matina [email protected]

Har också funderat på att köpa de där body splashen! Luktar gudomligt gott! :)

2011-06-22 @ 20:42:10
URL: http://matinasvarld.blogg.se/
Postat av: Matina [email protected]

Nej precis! 20 kr är ingenting så nästa gång jag är på stan köper jag nog de :D

2011-06-23 @ 06:43:53
URL: http://matinasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0