stan idag

Jaa idag blir det stan, tar 11bussen in. Jag åker självklart med bästa vännen min! Behöver hitta en ny bikini tills vi åker utomlands den 8:e Juli, bara 16dagar kvar nu hihi :) Även om jag absolut inte vill flyga och skulle klara mig bra utan en utomlands resa så ska det ändå bli skönt att ligga på playan. Hanna ska ju också till Turkiet veckan efter oss så hon har säkert också nå sista saker att fixa tills dess :) Och igår var jag på hum och fixa uppskjutningspiller, har haft mens så många gånger utomlands nu och jag tänker inte ha det så jobbigt igen, inte nog med att jag lider fan när jag har mens pga smärta men sen i den värmen också, nej det är inte kul! Men nu måste jag skynda mig innan jag ska gå iväg till bussen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0