Är man grym eller är man grym? haha..

Det börjar ta sig ganska rejält för mig, har börjat upptäckt att matlagning är kul och att det är inte svårt om man har ett bra recept. Glada föräldrar, CHECK! Idag gjorde jag Enchiladas, så himla gott! Tänkte dela med mig av receptet som än en gång kommer från Lindas blogg!
Jag ändrade dock lite grann, tog vanlig tacokryddblandning istället för Enchiladas krydda men det blir ungefär samma smak, men min familj älskar tacos hehe :) Sen Köpte jag salsa till också, för det står inte med på receptet och man brukar ha det i enchiladas så jag lade bara till det i smeten helt enkelt! Sen har man creme fraiche till och en sallad, som man tar det man själv gillar. Jätte enkelt och det går fort! Så verkligen ett supertips, speciellt om det börjar bli lite tjatigt med tacos jämt :) Nu ska jag duscha sen blir det läsa min bok i sängen tills jag somnar :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: jennie

Om 34 dagar nu, då har vi nyss lyft typ, !!! =D obeskrivligt! ge mig 20 april nu! <3

2011-03-17 @ 21:23:01
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0