DÖD!

Jag  är så trött, helt slut. Känner för att bara lägga mig ner och dö, det blir bara mer och mer plugg och jag känner bara panik. Men något positivt idag är iaf att jag köpte en topp som jag ville ha haha. Ska visa den imorgon, orkar inte idag, nu ska jag bara krypa ner under täcket och starta en film sen blir det kvällsmat och efter det ska jag se 112 polis eller vad det heter och sen En unge i minuten efter det, om jag äns håller mig vaken så länge, ska försöka. Bloggar inget mer idag, är alldeles för trött, och ja jag vet, jag har massa plugg att göra, men om jag ska göra något nu när jag mår såhär blir det ändå bara halvdant. Bättre att vila ut idag och köra fullt ut resten av veckan.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0