Favorit bloggar!

Tänkte räkna upp mina 5 favorit bloggar och så kanske ni hittar en ny blogg för er som ni gillar, fast ni har säkert sett dem förr, men dessa följer jag dagligen! :)
1. Kenza - Okej, jag vet. Alla vet vem hon är men älskar hennes stil och hon verkar vara en sån härlig människa och man kan inte annat än inspireras när man går in på hennes blogg. En mycket vacker kvinna som jag tror kommer gå väldigt långt! :)
2. Tyras.se - Älskar den här tjejen också, hennes blogg, hennes klädstil, sen att hon verkar fortfarande vara en jordnära människa trots att hon är känd. Men ni vet nog redan vem hon är också:)
3. Michaela D - Älskar hennes fototips, och man inspireras alltid till att fota när man vart där, sen är hon ju grymt duktig också. Eget företag har hon också och hon är 17år om jag kommer ihåg rätt, toppen blogg är det iaf :)
4. Kan dee drawings - Hennes blogg gillas starkt, kläderna, hennes fina teckningar ja allt!
5. Amanda Rosende - En blogg som handlar om typ allt som jag är intresserad av, smink, kläder och foto. Också en tjej som jag tror kommer kunna gå långt i framtiden.
Hoppas ni kanske fick en ny blogg att följa!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0