Förlåt!

Men jag har verkligen mått bra den här veckan, utan att ägna en ända tanke på bloggen. Jag har bara gjot precis det jag vill och det har vart så grymt skönt och kul! Men ska självklart berätta lite snabbt om veckan nu!
Måndag: Jag bloggade ju lite då, bakade brownies och sen på eftermiddagen så bestämde jag mig för att åka till mormor. Så jag tog 19.00 bussen in till stan och kommer in ungefär halv 8, har aldrig åkt buss så snabbt förut, jag lovar att han körde i 150 på E18. Iaf, märker då att bussarna slutar gå vid sju, visste inte att det gick nattbussar varje halvtimme uppe i stan så jag börja gå hela vägen till Gidde. Så länge jag gick i centrum så var det okej, folk typ överallt men sen när man kom in på gidde så var det helt öde, blev skit skraj och sprang nästan sista biten till mormor(hatar att gå ensam när det är mörkt ute). Sen har jag sovit där sen dess.
Tisdag: Vaknar upp hos mormor, älskar livet för min mormor är bäst, fixar allt åt mig, lagar mat osv. Tar bussen till Madde, vi skulle plugga men det vart mest snack haha, men det blir så när man umgås med underbara människor. Men lite plugg blev det. Sen åkte jag hem till mormor igen och vi gick och handla lite gott till kvällen och så.
Onsdag: Ska träffa Sofia på stan som jag inte sett på evigheter, så mormor lagar lunch till mig sen tar jag bussen ner på stan och träffar henne, vi gick lite på stan sen satte vi oss på ett fik i typ 2timmar och bara snackade. finns ju så mycket och berätta när man inte sett varandra på typ 1år :O Men det är synd att vi knappt hinner ses för Sofia är en jätte snäll och rolig tjej som jag inte vill förlora! Sen åkte jag hem till mormor och vi åt kvällsmat och satt vid teven resten av kvällen med lite gott haha:)
Torsdag: Mormor lagar åter igen lunch som är underbart god, jag får alltid bestämma vad jag vill ha så tillagar hon det, så man går alltid mätt när man åker därifrån :) Iaf tar bussen ner på stan och träffar Hanna, vi shoppar lite grann, jag köper vita converse och en korallfärgad tischa på Gina tricot, hittar även ett flätat skärp på Cubus. Hanna köpte vårjacka och lite annat:) Just det, Hanna köpte en väska också och inne på väskaffären får hanna mig att garva så mycket att tårarna börjar rinna hahaha, älskar dig gumman! <3 Sen tog jag bussen hem till mormor igen och vi gick till Ica ettan, och vi provade att gena bland alla hus och det skulle vi inte ha gjort, det vara bara slask överallt och jag höll på att skita ner min skor redan första dagen haha, så typiskt mig. Gick en längre väg hem men den var iaf ren. Vi äter god kvällsmat och ser på tv på kvällen med ost och kex!
Fredag: Vaknar och fixar mig och packar ihop mina grejer för idag ska jag hem :) Familjen saknar mig och vill att jag ska komma hem, gulligt haha :) Iaf åker ner på stan först och går där med min kusin Jennie, lyckas hålla mig från att köpa något men vi tog en fika och snackade lite om Turkiet, det är bara 47dagar kvar nu jue :O Jennie hittade iaf kläder som satt skit snyggt på henne, min fina kusin! <3 Sen åkte jag med Jennie hem till Hallsta igen och nu sitter jag och väntar på kvällsmat, blir kycklingsallad! :D Ikväll blir det att se på 101 sätt att åka ur en game show tror jag det hette :)
Blev ett långt inlägg hehe, men det var min vecka hittills! Älskar det här lovet, har bara gjort precis det jag vill och bara umgåtts med härliga människor, bästa lovet på länge det här:) Just det, något mer jag har gjort varje dag är att bada badkar haha, har saknat det så mycket och i mormors nya lägenhet finns det ett badkar så jag har passat på! :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack själv snygging :) <3 Du är fin du underbara kusin! toppen dag, borde finnas flera sådana!!=) <3

2011-03-04 @ 21:52:59
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0