I'll be going to school tomorrow.

Ny duschad :)
Ja, idag har jag mått perfekt, lite magsmärtor bara, så jag vet inte om det var något jag hade ätit som gjorde så att jag mådde så dåligt eller om jag bara var magsjuk helt enkelt. Men imorgon blir det iaf skola, jag hatar att gå hemma och veta att jag missar skolan, jag får panik av det, kan inte slappna av, ligger bara och tänker. Och visst, ibland har man dagar när man bara inte orkar skolan och har skit ont i huvudet, det har nog alla. Men även dem dagarna som man kan behöva vila upp sig ibland på så ligger jag bara med panik känslor för att jag missar undervisning. Mamma och pappa har ibland sagt du borde vara hemma en dag till för att vara säker och ni ska se hur arg jag blir då, och sån har jag varit sen jag börja skolan. Så nu längtar jag faktiskt till skolan imorgon, men tur att vi börjar med sovmorgon iaf :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0