Klar

Ja nu är jag klar med det jag kunde haha, kändes skit bra och började, första uppgiften klar, så bockade av den från listan, sen kom nästa, nästan helt klar men har en hel lektion imorgon så då blir jag klar där, så ja jag är ju klar med svenskan också. Sen engelska bokpratet har jag gått igenom och på måndag ska jag skriva ner lite stöd ord på lektonen, har inte själva bokpratet förns på fredagen så:) Sen var det bokuppgiften, där blev det tvärstopp, fattar nada, kommer liksom inte igång. Känner mig osäker på vad det faktiskt är jag ska göra men det frågar jag på måndag sen bli jag nog klar då, man behöver ju inte sitta kvar i skolan på dem lektionerna men om jag gör det så blir jag nog klar, eftersom det typ inte kommer vara någon där och då har läraren tid att hjälpa mig när jag hakar upp mig på något. Så ja nu är jag klar med det jag skulle för idag. Funderar om jag ska börja på ergonomihäftet för annars så kommer jag få sitta hela nästa helgen med det för det kommer ta lite tid. Vi får se hur jag gör, ska iaf ta en liten paus nu och ringa min lilla gumma :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0