my heart is refusing me

ÄLSKAR låten och har gjort det sen första gången den spelades. Idag slutade vi typ 1 istället för typ 4. Några hade omprov så dem som inte hade det fick gå, så skönt! Kom hem, stack med mamma till affären, kände mig inte sugen på någon semla trots att det är semeldagen så det blev en euroshopper chokladkaka istället haha. Kom hem käkade lite sen kom Hanna hit en snabbis och när hon stack så läste jag lite bloggar sen har jag pluggat lite grann. Vi skulle läsa ett kapitel och leta efter någon artikel om ämnet så det har jag fixat :) Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra nu, är helt slut, känner mig inte helt kry än, har fortfarande den där jobbiga känslan i kroppen. Ska nog bara vila.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0