Torsdag 24/3 11

Go morgon, igår hade jag fullt upp här hemma så därför blev uppdateringen som det blev. I alla fall, igår så pluggade jag i nästan 2timmar, tvättade upp allt som fanns här hemma och sorterade bort all ren tvätt i tvättstugan(ett berg av bara svarta strumpor i olika modeller, skit drygt) Sen lagade jag och potatis och fläskkotlett igår, så då var jag faktiskt lite duktig tycker jag :) Idag är det skola, slutar 14.20 och idag åker vi till Borlänge och sover där på hotell, resten av helgen tillbringas på Dalecarlia i Tällberg, spa hotell ni vet? :) Men nu ska jag käka frukost!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha en underbar helg nu, de förtjänar ni! :) <3

2011-03-24 @ 07:58:54
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0