Vad gör jag?

Ja, ni kanske undrar vad jag gör en sån fin lördag som denna? Inte mycket kan jag säga. Sov ju över hos Jennie inatt så vaknade där imorse runt 8 ungefär. Vi steg upp käkade frukost och gjorde iordning oss. Sen åkte vi hem till mig och hämtade kameran sen gick vi runt skantzsjön och meningen var att jag skulle passa på att fota men batteriet dog på min kamera för jag är så smart och glömmer att ladda den jämt(fast laddar det nu hehe). Men några bilder hann jag ta och jag ska visa dem strax!
Iaf vid typ 10.10 så var jag och Jennie på väg in till stan, vi hade inget att göra så vi gick runt lite i affärer, kolla på barnvagnar på barnens hus bland annat, så mycket fanns det att göra haha. Nä men det var trevligt! Iaf sen tog vi en glass på donken och sen stack vi hem.
Och ja vad har jag gjort här hemma, ingenting förutom att jag sitter här för mig själv och sjunger för fullt. Så skönt när ingen är hemma och man bara kan sjunga på så man inte stör någon när man(eeh, testar sina gränser eller vad man kan säga haha..)
Sitter just nu och funderar på om man skulle vara en såndär gullig dotter som städar hela huset så föräldrarna blir glada när dem kommer hem? Orkar jag de? har jag ens lust?, Kanske ska fixa naglarna istället? Eller sätta på någon film kanske? Ja så går mina tankar just nu. Kan inte bestämma mig för vad jag ska göra. Det återstår att se helt enkelt! Men bilder kommer upp snart iaf i ett separat inlägg :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0