AJ AJ AJ!

Fan va ont jag har nu, har plockat bort gelenaglarna och det var inte lätt kan jag säga och jag tänker aldrig mer ha gelenaglar, isåfall blir det akryl. För att få bort var skit svårt, var nära på att åka in till stan och betala 300kr bara för att få bort dem men i fattar inte vilken jävla smärta det var att sitta och pilla bort dem, dem sitter ju skit hårt fast :( Men nu är dem borta och min naglar ser förjävliga ut och är tunna som fan så det gör ont när man kommer åt dem :( Har satt på stärkande nagellack nu så hoppas att det hjälper fort nu! Det var snyggt men inte värt det om man jämför med smärtan nyss och det kan nog Hanna inflika också som nu är döv av mina skrik haha, förlåt gumman! Nej nu ska jag plugga på angina pectoris(kärlkramp),hjärtsvikt,hjärtinfarkt och allt möjligt sånt där tills provet på tisdag. Kommer aldrig kunna lära mig allt sådär fort men ska självklart göra mitt bästa!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej de e ju ingen hund ;) en hund för mig är stor ;) haha! men söt kan jag ju tycka att den är för det! ;) <3

2011-05-05 @ 17:43:47
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0