good times!

Under fredagen fick jag lite goda nyheter som har peppat mig lite och jag är väldigt glad och faktiskt lite stolt över mig själv för en gångs skull hihi. Det är såhär att jag kommer få G i matte A vilket har känts omöjligt då matte inte är min grej, nu är det bara matte B kvar(suck..) Men om alla andra klarar det så klarar fan jag också det! Och mer då, jo jag kommer få MVG som slutbetyg i människan socialt och kulturellt! Och nu väntar jag bara på att få veta vad jag får i vård och omsorg hoppas såklart på ett MVG där med men ett VG är ju inte dåligt och sen ska vi ha betygssamtal på tisdag i engelska och hoppas på det bästa där med, har ju fått MVG på typ allt men det beror ju lite på nationella också, hur det gick där :) Men det känns ganska bra just nu och idag har jag pluggat och ska fortsätta imorgon! Ja ville bara kika in och säga att allt är toppen just nu! Och imorgon ska jag ut och röra på mig, har inspirerats av en vän till mig som skriver en jätte bra blogg, checka in den tycker jag! Klicka här! Känner att jag måste komma igång igen och ska verkligen försöka nu, för såhär vill jag inte se ut! Förändring måste ske, men jag misslyckas väl som vanligt :( Men ska göra mitt bästa!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0