Hemma från city gross

Ja nu är vi hemma från stan igen, det blev city gross. Man ser ju att priset skiljer  på vissa grejer från Ica men det går väl jämt ut i slut ändan, vissa grejer är billigare på ica medan dem dyrare där är billigare på city gross. Nu väntar jag iaf på att en unge i minuten ska börja snart. Sen blir det äntligen sängen, dit har jag längtat sen jag steg upp (för andra gången) imorse.
Dagen har iaf varit helt okej, fast ändå lite halv jobbig. Stavgång på idrotten, wiho, eller inte.. Och prov på cirkulationsorganen gick väl sådär men jag svarade på allt men det känns alltid som att man svarat för lite, att det inte duger. Imorgon är ännu en jobbig dag, fattar inte hur dem kan ha tänk när dem har satt dem 2jobbigaste skoldagarna i början av veckan, men det är ändå skönt att ha det överstökat. Sen på onsdag har vi Nationella prov i Engelska A, skriva uppsats. Borde väl gå bra :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0