Mors dag!

(Hemma hos mormor idag!)
Ja grattis mamma på morsdag, lite synd att du jobbar bara :) Vi har iaf varit hos mormor i stan idag och käkat god mat och tårta så nu är man mätt som fan, rullar fram mer än vanligt haha.. Vi tog med Nico och jag kan nu konstatera att han är livrädd för att åka hiss, skakar i hela kroppen och bara trycker sig emot en. Att åka bil är inte heller hans favorit grej att göra, han vill inte vara i transportburen och han vill inte sitta i knät heller. Men man får träna honom med kortare sträckor först för det här vart lite jobbigt för honom, nu ligger han helt utslagen här bredvid mig. Så mycket som han pipit och hållit på så lär han nog sova en bra stund. Så jag ska passa på att plugga nu! Ja det var väl vad som har hänt än så länge idag! Och sen vill jag bara önska min kompis Amanda lycka till, hon håller på att göra Hallsta triathlon just nu, jätte duktigt tycker jag! Synd att jag inte kunde komma bara.
PUSS

Kommentarer
Postat av: jennie

Lust å hitta på nått ngn dag? :)

2011-05-31 @ 19:42:21
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej, vilken fin blogg du har :)



Jag har en liten tjänst att be dig om.

Jag är i final i Airtours fototävling och behöver din hjälp! Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in och rösta på mitt foto, "Hej Manhattan". Lämnar du en kommentar kan du själv vinna 10.000 kr i presentkort hos just Airtours.



Det tar mindre än en minut och är lätt som en plätt.



Rösta här: https://apps.facebook.com/airtours-foto/?new=1&p=photo&id=380



Tack på förhand!

2011-05-31 @ 20:12:07
URL: http://hejmanhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0