Myst med Nico!

Ja vi kom nyss hem från Lilla Nico, han är bara för söt, idag var han trött när vi kom så det vart massa mys när han somna mot mitt bröst och det tackar man ju inte nej till :D Det är så jobbigt att åka hem utan honom bara, vill ju ta med honom nu! Men torsdag den 19:e så får vi äntligen hem lillen, men det är 2veckor kvar dit så han lär ju bli något större, det går ju så fort nu när dem är valpar :) Ska dit imorgon igen och gosa, tur att han har sånna snälla uppfödare som låter oss komma och gosa med honom! :)
Imorgon blir det iaf ingen skola för min del, jag har bara en lektion och just då har jag tid hos ortopeden och dem tiderna får man vänta jätte länge på så jag kan inte avboka heller, jag som skulle på studiebesök imorgon :( Hoppas att det finns plats för mig att följa med på fredagen istället :) Nu ska jag sova, men först vill jag bjuda på några färska bilder från ikväll på plutten!
Såå söt! :D
Myyys! <3
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så himla söt! <3

2011-05-05 @ 08:29:30
Postat av: Jennie

Otroligt söt är han! =) Måste kommma å kolla på den när ni hämtat den :) hihi =)

puss <3

2011-05-05 @ 08:52:05
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0