Plugg

Gjorde ju som sagt klart svenskan tidigare och skickade in den och sen har jag påbörjat min uppgift i soms. Om jag får VG på den här uppgiften så får jag MVG i slutbetyg och det vore ju jätte kul men bara för det har jag låst mig nu och det känns som att allt jag gör bara blir skit. Måste prata med Lena igen. Sen har jag läst igenom pappren till provet på måndag som våran lärare var snäll och flyttade fram. Vill verkligen göra bra ifrån mig men det känns som att allt jag gör just nu bara blir halvdant eftersom det ända jag tänker på är sommarlov, mindre än en månad kvar nu! Och bara några dagar kvar tills vi får hem lilla Nico! Längtar! :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

tredjeplats var helt OK för sverige! eller vad säger du? :)

2011-05-15 @ 09:29:17
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej! Allt bra idag? ♥

- såg du på eurovision 2011 igår?



btw: den är en häftig tävling i min blogg just nu, så var med du också!

2011-05-15 @ 16:17:22
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0