Tisdag 17/5 11

Hinner verkligen inte med bloggen så som jag vill just nu men gör mitt bästa! Idag då, började 8 hade omvårdnad, vi lyssnade mest för hon gick igenom, mycket bättre än att sitta med massa frågor, lär mig mer då! Sedan hade vi matte och sen engelska och efter det stack Hanna och jag till pizzan, inte bra att den ligger så nära skolan haha.. Sen hade vi omvårdnad igen och vi fick se en film, som var helt okej, lite långdragen men jag lärde mig ändå massor. Sen slutade vi, 20min tidigare för hon var på möte, väldigt skönt! Sen följde iaf Amanda med hem till mig idag för hon har velat länge att jag ska fixa hennes naglar och nu har hon varit duktig och sparat ut dem så då går det ju att göra mönster och grejer :) Så här blev dem!
Jag är nöjd tycker det blev jätte bra :) Passa henne så fint så!
PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

är super nöjd !! <3

2011-05-17 @ 20:09:52
Postat av: Matina [email protected]

Sv: Tack så mycket fast det är du som är den fina! Jo ser ganska annorlunda ut eftersom jag sminkat mig och plattat håret, men den blev faktiskt ganska bra!

Oj nu fick du vara med om något historisk! Jag sa att jag var ganska nöjd med en bild, det är nog första gången jag säger det, haha! Kramisar <3

Ps. Det börjar bli dags att ses snart igen!!

2011-05-17 @ 20:34:13
URL: http://matinasvarld.blogg.se/
Postat av: Matilda

tjusigt!

2011-05-20 @ 20:42:01
URL: http://quietland.blogg.se/
Postat av: josephine

ha en trevlig fredag!

2011-05-20 @ 20:54:55
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0