Vilken dag..

(just nu..)
Ja den har varit jobbig men ändå skön, lite svårt att beskriva haha. Dem sämre grejerna idag var att mitt i nationella provet när vi sitter och lyssnar så kommer våran matte lärare och tänker att han ska ha matte med oss, man börjar fundera om han inte får information om att nationellt prov kommer att pågå idag eller om han är snurrig. Störd blev man iaf så jag missade vad hela part 2 handlade om. Sen var jag så irriterad att part 3 gick inte bättre. Det var det dåliga. Men nu har jag fått skriva av mig så nu glömmer vi det och tar det bra sakerna!
Första saken var att vi slapp ha provet idag, vi får en till vecka på oss, tänkte göra det idag men bestämde mig att jag pluggar hellre lite till så jag känner att jag gjort mitt bästa. Sen fick jag veta mitt resultat på senaste provet cirkulationsorganen och jag var helt säker på att jag skulle få IG eftersom jag började plugga samma dag som provet, sen står jag där med provet i handen och kollar längst bak och så står det Ej godkänt. Och jag börja direkt fundera på hur jag skulle komplettera det men då ser jag att den delen tillhörde en annans prov och läraren tog det så titta jag på mitt resultat och så står det VG, det bästa man kunde få på det provet?! Jag fick typ en chock haha. Men jävligt glad och lättad blev jag! :)
Sen när jag kom hem så hjälpte jag mamma med att måla om våra utomhus möbler lite grann, slutade dock ganska fort, gjorde inte ens en halv stol haha, för mycket pill, typ tusen små utrymmen som skulle få färg nej usch. Så jag lagade kvällsmaten istället, fick bli spagetti och köttfärssås, alltid ett säkert kort! Och om jag får säga det själv så blev den perfekt idag :D haha.. Nej nu ska jag duscha sen blir det ett skutt ner i sängen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0