plugg..

Jag vet inte varför man gör såhär, man har ett helt höstlov på sig att plugga men ändå sparar man allt till sista dagen, så nu sitter jag här med en hög som ger mig ångest för jag kan typ inget av det jag borde kunna. Missade ju flera lektioner förra veckan, var sjuk en dag, ledig en dag och gick tidigare till tandläkaren en dag :/ Då missar man mycket. Sen känns det som att vi har 598 prov på 2veckor också. Är så himla nära på att bara ge upp allt nu och skita i skolan, helt seriöst. Jag är så otaggad man bara kan bli, fan :( Men nu ska jag försöka sätta igång här med min plugghög och om jag klarar mig igenom alla böcker så ska jag belöna mig med att fixa mina naglar! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0