Hårfärg..

Börjar bli dags att färga håret igen min utväxt är typ 1cm bred nu och det ser illa ut. Men vet inte vad jag ska göra med mitt hår. Gillar att ha det som nu men redan efter några dagar så ser man utväxten vilket är väldigt drygt.

Så det jag funderar på är, att ha kvar såhär, färga till min naturliga ljus bruna färg eller lite mörkare brun. ska visa bilder så får ni jätte gärna säga vilken bild(alltså färg) ni tycker jag ska färga vill ha hjälp för kan inte bestämma mig själv! Så snälla, säg vad ni tycker!
detta har jag nu. Alternativ 1.
min naturliga bruna, Alternativ 2.
ÄLSKAR färgen, alternativ 3.

Så vad tycker ni, snälla lämna en kommentar för jag har beslutsångest!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina [email protected]

Åhh svårt! Har själv problem och hitta en färg jag vill ha så har ingen aning vilket som skulle bli bäst. Men jag kan garantera att du blir fin i alla tre :D

2011-10-15 @ 21:12:10
URL: http://matinasvarld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0