Ig, jajjemän!

Igår i skolan fick jag reda på att jag fick ig på matte provet, vilket inte var oväntat. Men det som stör mig är att jag hade 2 slarvfel, glömde parantesen på ett ställe och 1:an när jag skulle skriva 16 för jag skrev det först och sen under tiden när man löser ekvationen så missade jag att ta med den vilket gjorde hela svaret fel åååh:( Jag hade 8poäng och 10 var godkänt så hade jag inte slarvat där så hade jag vart godkänd vilket chockar mig och gör mig irriterad på mig själv. Men det roliga är att ingen i klassen fick över Godkänt ens en gång haha, sämst klass eller? :) Vart helt chockad fanns flera jag trodde skulle få minst Vg men icke sa nicke! det gör iaf så att jag inte känner mig så jätte dålig haha, eftersom jag inte är ensam då :)
Jobbar 3 till 8 ikväll. Skönt!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Du har sån fin och välkomnande blogg

2011-10-20 @ 10:24:58
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0