cp morgon :/

Blir fört det första väckt runt kvar över 9(!!) och säger att jag ska gå upp och börja bära bort grenar från tomten för att dem håller på att riva töjahäck och carporten. Men hallå, för det första jag har precis vaknat, för det andra vill jag inte alls göra det och någon måste ju vara inne och hålla koll på hundarna och för det 3:e så har jag en stor jävla läx hög som väntar på mig också :( Och den är ju viktigast av allt liksom. Och att bära bort allt det där skräpet kommer ta timmar :( DÖDA MIG! jag vill flytta hemifrån nu!! :(
PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Jadu stumpan, vad säger man =(

Onödigt med den sista raden....

Du slapp, å det tog 30 min...jag tar resten oxå!

2011-09-03 @ 11:22:02
Postat av: mommo

Väääldigt starka ord på sista raden,usch!

Kevin då,sover han med? :-)Kram

2011-09-03 @ 12:14:17
Postat av: Nathalie

Sv: mamma jag mena det ju inte fattar du väl, vill bara förklara hur grymt arg jag var. ja, jag var ju tvungen att plugga.



Mormor: men jag menar det ju inte. Kevin låg och sov ja.

2011-09-03 @ 14:10:32
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: mommo

Jag veet att du inte menade det sista,jag skrattade åt hur arg du var,jag vet ju på ett ungf iaf hur du menade. hehehe.Puss puss :-)

2011-09-03 @ 15:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0