nytt

Ja eftersom jag bloggar så dåligt just nu så har jag tänkt att jag ska sätta mig någon dag nu och fixa en ny header och kanske ändra lite annat på bloggen så kanske jag får ny lust att komma igång igen. Saken är den att jag tar kort och så till bloggen men jag har inte tiden att visa bara haha. Men här kommer lite random bilder som ni inte fått se, sen kommer det andra inlägg, ska tex göra ett separat inlägg med bilder på allt i badrummet som nu är helt färdigt! Och lite annat också! Men först var det lite bilder :)
Ja såhär ser man då ut efter att ha badat 2 hundvalpar!
2 smått blöta nytvättade sötnosar :) the black one is mine!
älskar instagram och alla fina effekter! följ mig, nattahh   :)
Outfit en fin höstdag
Fick ju en prenumenation på SOLO så en dag kom det hem lite smink i brevlådan, välbehövligt! jätte bra var det också, älskar ögonskuggorna!
Lilla Nico fick en fästing som jag blev tvungen att plocka bort eeuw!
so much fun haha..:D
Mitt allt! <3
PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

hehehe så söt du är på bilden före nico/kram

2011-09-22 @ 12:39:07
Postat av: Micke

Fin du är <3



Puss

2011-09-23 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0