ont i huvudet

Jag var ju i skolan idag men gick hem och missade sista lektionen, jag hade(har fortfarande) så himla ont i huvudet och jag trodde jag skulle svimma och hela jag skakade och frös och när jag kom hem så sov jag i en timme och fast jag tagit alvedon så släpper det liksom inte. Men jag tror jag börjar bli stressad igen och det känns inte bra, för jag vet ju hur det slutar. Men den här helgen ska jag bara vila och försöka lägga allt plugg åt sidan fast jag har prov på måndag och inte ens börjat plugga, det får gå som det går helt enkelt för just nu orkar jag inte mer än så tyvärr. Jag önskar verkligen att jag var den tjejen som går i skolan får bra betyg kommer hem och umgås med vänner och sen på kvällen så tränar man lite och hjälper till hemma. Jag önskar att jag hade energin men jag har inte det och jag förstår inte varför. jag förstår bara inte :(
PUSS

Kommentarer
Postat av: Micke

Gud så fin du är :=)

2011-09-18 @ 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0