fredag

Har lite mysmorgon här hemma med min lilla bebis. Älskar sånna här mornar! Har iaf rastat vovven och ätit frukost! Lite drygt att Nico skäller hela tiden bara, dem håller på och bygger garage här hemma så det är ju massa folk och lastbilar här och han hör dem men ser dem inte så han vaktar huset hela tiden och små skäller då och då, sötisen. Ska till sjukgymnasten idag innan jag börjar praktiken, min rygg har äntligen börjat bli bra! Har nästan inte ont längre, bara om jag gör lyft och sånt. Sen ska jag fixa lite med min överaskning till mormor. Vi ska fira henne imorgon för hon blir 60 på måndag! Jag hoppas hon blir glad! :) Ni får veta imorgon vad jag fixat till henne ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så go du är,ska bli spännande :-)

kramiss,cs imorrn då.

2012-04-27 @ 12:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0