Fredag!

Mobilbloggade igår men det verkar ju inte ha kommit upp iaf så ja, lite irriterande. Men igår så åkte jag iaf in till stan på förmiddagen och hämtade upp min rara lilla mormor, hon har aldrig åkt med mig och nu när jag äntligen har körkort så var det dags! Så vi åkte och åt/fikade lite grann och satt och prata, mys! Sen var jag tvungen att köra hem då jag gick kvällpasset på praktiken som jag gör idag med. Har åkt in till stan idag med hehe, men det är så kul att köra bil så kan inte låta bli, hämtade iaf mina klasskompisar som hade haft prov inne på skolan och så åkte vi till dollarastore för jag har ej vart där och sen hem. Men nu hinner jag inte blogga mer! Ska kolla min mail och sen är det dags att bege sig mot praktiken. Jag får ju inte säga något om stället jag är på eftersom det har med tystnadsplikt att göra men jag kan säga att jag är på ett korttidsboende för utvecklingsstörda barn och det är väldigt intressant! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta rara dig,en jättekul liten "siitisaing",hoppas på fler gånger.du är en lugn å duktig förare.

Älskar dig lilla gumman./Stor kram fr mommo

2012-04-13 @ 16:51:20
Postat av: Jennie

Hoppas du trivs på praktiken :-) är du i hallsta eller v-ås? :-)

2012-04-15 @ 18:58:30
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0