Onsdag och jag är ledig :)

Har ingen praktik idag så jag är ledig, skööönt! Gick iaf upp vid halv 8, kunde inte sova längre. Konstigt för att vara mig men det är väl bra antar jag! Så nu har jag duschat och fixat iordning mig för dagen och så! Tänkte gå upp och göra iordning något att äta och sen får det bli en liteb tårtbit idag med hihi :) I alla fall, jag har tid hos sjukgymnasten kl: 13.00 och efter det åker jag och hämtar upp Hanna(fattar ni, JAG kör bil hihiihihihi, åh ni fattar inte min lycka haha) och så åker vi in till stan och kollar lite ;) Kommer nog bli en toppen dag det här! :) Älskar livet just nu :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

joodå,vi fattar din LYCKA :-)

kör försiktigt och jättegrattis gumman.

hoppas vi cs så jag får ge dig en kram. :-)

2012-04-11 @ 10:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0